Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist NeeeepOther/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 381 Deviations 2,263 Comments 8,250 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Fav too much - Stamp by Tadadada

deviantID

nekochibiclarechan's Profile Picture
nekochibiclarechan
Neeeep
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
oh hi uh this account is not what it used to be!! its now a spam/doodle account bc i moved to :iconradicaltetra: bc im an absolute idiot ok have a nice day
Interests
idk ive decided im usuing this account for oc journals!! idk it just seems more organized this way

buT YEAH

i have shamelessly stolen this dont judge me

RULES:
1. Pick a character you've created.
2. Fill in the questions/statements as if you were that character.
3. Tag four or more people to do this meme.

uuhhhh i'm gonna use aurina bc she's changed.... a LOT since my last oc meme with her!!!!!!

thisll be good for me too bc i havent done an in character writing thing for her in a while as well lmao

for the sake of character analysis or whatever, she's going to treat the interviewer as someone she feels very comfortable with. (her personality is very different)

also!!! this is the fish out of water verse!!!



1. What is your name?
Aurina. ...Chung. Aurina Chung.

2. Do you know why you were named that?
Uh.... to be honest, I don't actually know. *laughs nervously*

3. Single or taken?
Willow: "Single."

4. Have any abilities or powers?
Well, I''m pretty smart. 

5. Stop being a Mary Sue!
...who is she

6. What's your eye color?
suuuuper dark brown, almost black. Luci says that means im soulless. *makes a face*

7. How about hair color?
Red. Like, crimson red. Ir's flashy, in all honesty. I'm sometimes embarrassed about it.

8. Have you any family members?
*coughs* Uh, well, most of my family is dead except for my sister. That's... kinda why I'm in america!

9. Ok, how about pets?
*smiles* We've got a dog and we all love him lots.

10. That's cool. Now tell me something you dislike!
*thinks for a while* Uhm.... Luci is pretty bad.

11. Do you have any activities/hobbies you like to do?
Yeah! Uhm, I like reading, I like studying, I like solving equations.... *bit more quietly* ....hanging out with my friends....

12. Have you ever hurt anyone in any way before?
U-uh-... y-yeah.... who hasn't..!

13. Ever… killed anyone before?
*clears throat*

14. What kind of animal/Pokémon are you?
*squints eyes in confusion* ...Poké...mon?

15. Name your worst weaknesses.
*bites lip* uh.... i-is that really something i should tell you?! *raises one eyebrow* are you going to try to start something with me?

16. Do you look up to anyone at all?
My sister... Sheru... .....daniel.....

17. Are you straight, gay, or bisexual?
Uh... I actually... don't really know, to be honest. but at the moment I identify most as bi!

18. Do you go to school?
Yeah!! Did exceptionally well, thank you very much.

19. Ever want to marry and have kids one day?
*hides face in hands* DON'T GO AROUND ASKING QUESTIONS LIKE THAT!

20. Do you have fanboys/fangirls?
Hah.... I wish!

21. What's your favorite food?
*smirks* my own. 

22. Am I annoying you?
*looks off to the side* honestly, yeah.

23. What class are you (low class, middle class, high class)?
...dude. I live in a food truck.

24. How many friends do you have?
Uh.... 4?

25. What are your thoughts on pie?
Never had it, believe it or not.

26. Favorite drink?
I like black coffee. Extra sweetener!

27. What's your favorite place?
uh, probably home. But this truck is really growing on me.

28. Are you interested in anyone?
*chokes* A-AS IF!!!

29. Would you rather swim in a lake or the ocean?
...dude. I'm a siren. ....OCEAN!!!

30. What's your type?
....why would you wanna know?

31. Any fetishes?
*CHOKES* FUCK!!!!

32. Same or Like?
*noise of confusion*

33. Any preferred weapons?
I... don't like fighting. At all.

34. Any Alternate Selves?
Well, we DID run into some clones in Kansas, and they DID try to take over our lives and murder us...... but other than that, nah.

35. The Unfortunate Souls~ (The unfortunate souls are; u. right now. if u wanna u gotta do this shit yo)

Activity


idk ive decided im usuing this account for oc journals!! idk it just seems more organized this way

buT YEAH

i have shamelessly stolen this dont judge me

RULES:
1. Pick a character you've created.
2. Fill in the questions/statements as if you were that character.
3. Tag four or more people to do this meme.

uuhhhh i'm gonna use aurina bc she's changed.... a LOT since my last oc meme with her!!!!!!

thisll be good for me too bc i havent done an in character writing thing for her in a while as well lmao

for the sake of character analysis or whatever, she's going to treat the interviewer as someone she feels very comfortable with. (her personality is very different)

also!!! this is the fish out of water verse!!!



1. What is your name?
Aurina. ...Chung. Aurina Chung.

2. Do you know why you were named that?
Uh.... to be honest, I don't actually know. *laughs nervously*

3. Single or taken?
Willow: "Single."

4. Have any abilities or powers?
Well, I''m pretty smart. 

5. Stop being a Mary Sue!
...who is she

6. What's your eye color?
suuuuper dark brown, almost black. Luci says that means im soulless. *makes a face*

7. How about hair color?
Red. Like, crimson red. Ir's flashy, in all honesty. I'm sometimes embarrassed about it.

8. Have you any family members?
*coughs* Uh, well, most of my family is dead except for my sister. That's... kinda why I'm in america!

9. Ok, how about pets?
*smiles* We've got a dog and we all love him lots.

10. That's cool. Now tell me something you dislike!
*thinks for a while* Uhm.... Luci is pretty bad.

11. Do you have any activities/hobbies you like to do?
Yeah! Uhm, I like reading, I like studying, I like solving equations.... *bit more quietly* ....hanging out with my friends....

12. Have you ever hurt anyone in any way before?
U-uh-... y-yeah.... who hasn't..!

13. Ever… killed anyone before?
*clears throat*

14. What kind of animal/Pokémon are you?
*squints eyes in confusion* ...Poké...mon?

15. Name your worst weaknesses.
*bites lip* uh.... i-is that really something i should tell you?! *raises one eyebrow* are you going to try to start something with me?

16. Do you look up to anyone at all?
My sister... Sheru... .....daniel.....

17. Are you straight, gay, or bisexual?
Uh... I actually... don't really know, to be honest. but at the moment I identify most as bi!

18. Do you go to school?
Yeah!! Did exceptionally well, thank you very much.

19. Ever want to marry and have kids one day?
*hides face in hands* DON'T GO AROUND ASKING QUESTIONS LIKE THAT!

20. Do you have fanboys/fangirls?
Hah.... I wish!

21. What's your favorite food?
*smirks* my own. 

22. Am I annoying you?
*looks off to the side* honestly, yeah.

23. What class are you (low class, middle class, high class)?
...dude. I live in a food truck.

24. How many friends do you have?
Uh.... 4?

25. What are your thoughts on pie?
Never had it, believe it or not.

26. Favorite drink?
I like black coffee. Extra sweetener!

27. What's your favorite place?
uh, probably home. But this truck is really growing on me.

28. Are you interested in anyone?
*chokes* A-AS IF!!!

29. Would you rather swim in a lake or the ocean?
...dude. I'm a siren. ....OCEAN!!!

30. What's your type?
....why would you wanna know?

31. Any fetishes?
*CHOKES* FUCK!!!!

32. Same or Like?
*noise of confusion*

33. Any preferred weapons?
I... don't like fighting. At all.

34. Any Alternate Selves?
Well, we DID run into some clones in Kansas, and they DID try to take over our lives and murder us...... but other than that, nah.

35. The Unfortunate Souls~ (The unfortunate souls are; u. right now. if u wanna u gotta do this shit yo)
oc meme by nekochibiclarechan
oc meme
i was going thorugh old art bc i hate myself and found this fav.me/d8gd9wq and thought "hey lets do another to see how much they've developed!!"

so ya

my kiddos have changed so much omg they're so much better now

ALSO!!! THEY HAVE LAST NAMES NOW!! YAAAAY
Loading...
draw the squad 2 by nekochibiclarechan
draw the squad 2
idk when i saw this i immediately thought of them lmAO

nerissa belongs to :iconjrynkows:
Loading...

AdCast - Ads from the Community

×

Commissions

WOAH BUST SHOTS
Princess Conchi by nekochibiclarechan
Is this right? by nekochibiclarechan
well i tried by nekochibiclarechan
YEAH BUST SHOTS
FULL BODY SHOT WHOAHAHAHAHA
Cutie Pie by nekochibiclarechan
Happy B-day Linkerbell! by nekochibiclarechan
Innocence by nekochibiclarechan
YEAH THESE ARE COOL

Comments


Add a Comment:
 
:iconsierracat7807:
Sierracat7807 Featured By Owner May 11, 2016  Hobbyist General Artist
Happy birthday! I hope you have a great day on our shared birthday xD 
Reply
:iconatomicredhead7:
AtomicRedHead7 Featured By Owner Oct 18, 2015  Student Digital Artist
hi
Reply
:iconniclove:
NicLove Featured By Owner May 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Happy B-day ! :D (Big Grin)

Do you want 2 cake for next year?
niclove.deviantart.com/gallery…
Reply
:iconaina90:
aina90 Featured By Owner Mar 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
Neeeepppppp
Need moar art frum yewwww
Reply
:iconnekochibiclarechan:
nekochibiclarechan Featured By Owner Apr 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
I KNOOOOW i have hooorrible arts block atm /cries
Reply
:iconaina90:
aina90 Featured By Owner Apr 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
;A;

Dats bad!
Reply
:iconyukihoshi13:
Yukihoshi13 Featured By Owner Mar 4, 2015  Hobbyist General Artist
Thank you for the fave ^-^
Reply
:icontinyliar:
tinyliar Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist General Artist
Thank you so much for the watch!
Reply
:iconaina90:
aina90 Featured By Owner Feb 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
I just realized that you were watching meh xD

So, thanks fur da watch buddeh! <3
Reply
:iconnekochibiclarechan:
nekochibiclarechan Featured By Owner Feb 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ah no problem! I thought I was watching you already but I wasn't so i was like whOA GOTTA FIX DAT
Reply
Add a Comment: